Om jeg tar en pause som STRIPPER, eller om slutter er ikke bestemt enda.

Da var det nok en gang lørdag igjen, det betyr bare en ting, jobb. Jeg er faktisk overasket over å se hvor mange bestillinger jeg har fått etter jeg startet opp igjen, det er selvfølgelig utrolig kjekt å se. Jeg hatet å gå på jobb etter 2-3 uker mellomrom, det var som om jeg hadde mitt første show hver gang. Nå som jeg stripper nesten hver helg, så går nervøsiteten vekk mer og mer for hver gang. Jo mer en gjør det, jo bedre blir en jo. Det som også er utrolig artig er at jeg har måttet reise de fleste gangene, sist helg fikk jeg så Egersund for første gang blant annet.

 

Men som jeg har nevnt tidligere så har jeg en plan om å ta silikon i år, noe som selvfølgelig gjør at jeg ikke kan jobbe en periode. Jeg har funnet ut at jeg ikke vil operere meg før i alle fall etter juletiden med tanke på at dette er høysesong for strippere. Det som jeg er utrolig spent på å se er hva som skjer etter jeg har operert meg. Jeg har nemlig hatt i tankene å slutte som stripper etter operasjonen om dette er mulig. Ingenting er avklart enda, å det blir det nok ikke før den tid kommer.

Ja, jeg elsker stripping utrolig høyt. Det er faktisk noe av det som har hjulpet meg til å glemme hele utstøtelsesgreiene. De minuttene i uken er et must for at jeg skal ha det bra med meg selv. Det å gå tilbake til en 8 timers arbeidsdag er ikke aktuelt, da hadde jeg gått rett ned i kjelleren igjen. Jeg tar en dag om gangen, mer behøver jeg ikke å gjøre. Så lenge jeg kan betale alle regningene mine og sleppe stress i hverdagen så er jeg meget happy. Livet er til for å nytes. Blogging er i alle fall noe jeg ALDRI vil slutte med.

10 kommentarer
    1. Den overskriften gir ikke mening. Føler du blogger om det samme hele tiden og prøver å piffe det opp med en eller annen drastisk overskrift.. legg litt mer i det

    2. Hei skjønne deg!
      Jeg vet at jeg ikke har noe med det, men vil gjerne dele min erfaring likevel ang silikon.
      Jeg er også en treningsglad jente. Alltid elsket å trene, da helst styrketrening. Tok silikon når jeg var 18 og måtte nå nylig ta det ut. Det var en befrielse. Jeg hadde ikke mye en gang. Dersom du elsker å trene anbefaler jeg på det sterkeste å ikke gjøre det. Det er noe ubehagelig som er inne i kroppen din, og etterhvert med tiden er det ganske stor kjangs for at det blir innkapsling. Det skjedde hos meg. En kunne ikke se det på utsiden, men det merktes veeldig godt for meg inne i brystene liksom. Itillegg til det hele har jeg fått nakkeproblemer. Vet ikke om det er holdningen jeg fikk etterpå eller ei stress. Men håper du har tenkt deg nøøøye gjennom. Det er virkelig ikke verdt det å ta silikon synes jeg.. Å nå når jeg har valgt å ta de ut har jeg så si ingenting bryst igjen, men er merfornøyd nå enn før. Du har faktisk fine bryster fra før av. Dine virker ikke småe ut en gang. Vær stolt av den nydelige kroppen du har. Håper du tar dette innlegget på den rette måten. Jeg ønsker bare ikke at det som skjedde med meg skal skje med deg, for det var virkelig ikke verdt det og bortkasta penger. Klem <3

    3. Annika: Tusen tusen takk fro at du tar deg tid til å dele din opplevelse av silikon. Trist å høre at du fikk en så negativ opplevelse med det, det koster jo en del. Jeg tar til meg det du sier og skal tenke ekstra godt nøye over valget mitt før dagen er der. Men den dag i dag så er det ingenting som får meg til å ikke gjøre det. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg