Bad Behaviour

Er ikke denne toppen bare noe av det råeste? Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg har fått skikkelig dilla på rødt. Før hatet jeg det, men nå elsker jeg det. Spesielt nå som jeg er blond igjen og brun så synes jeg det er skikkelig fint med rødt. Det er faktisk en stund siden jeg kjøpte den, men har ikke brukt den enda pga. jeg har ikke følt at jeg var trent nok til å kunne gå i den. Men nå som jeg faktisk har vært flink med å ikke spise is hver dag og holdt meg til sunn mat så føler jeg at jeg kan vise den fram.

 

Nettbutikken heter Missee.co.uk. Det som er så kjekt med denne siden er at du kan få nettsiden på norsk, så da kan du se prisene i norske kroner. Selv så synes jeg det er utrolig greit å vite nøyaktig hva jeg skal betale, for hver gang jeg skal begynne å regne fra utenlandske kroner til norske så blir det aldri nøyaktig det samme som står når jeg har betalt. Jeg kjøpte bare en topp i første omgang grunnet jeg var litt skeptisk, for jeg så at de hadde klær som også Fashion Nova har. Men etter å ha kontaktet dem for å høre med de angående dette så viste det seg bare at de har kontakt med samme selgere som fashion nova. Så ja, du kan få tak i klær fra Fashion Nova her også.

Det er en 100% trygg nettside. De har nesten 100 000 følgere på Instagram (HER), å der har du også mulighet til å se alle som har lagt ut bilder med produktene deres. Jeg vil selv si meg veldig fornøyd med både kjøpet og ventetiden, så jeg kan anbefale denne siden til andre. Som dere ser på bildene nederst så har de utrolig mye fine klær, å handler du over 800,- så får du gratis frakt.

 

Så hvis du stikker innom nettsiden å finner noe du har lyst på så vent litt før du handler. Jeg er nemlig fått muligheten til å dele en rabattkode med dere: christinalegreid15 som gir dere 15% av på et helt kjøp. Skal man først handle så vil man selvfølgelig spare det vi kan av penger, ikke sant? Selv så kommer mitt neste kjøp til å bli denne HER (tror dere denne hadde vært fin å bruke til julen, eller blir den for mye?).

Bukse fra Fashion Nova

1. HER | 2. HER | 3. HER | 4. HER

 

FANT DU NOE FINT PÅ MISSEE.CO.UK?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg