HVA ER HEMMELIGHETEN?

Reklame | GoodForMe, SkinnyCoffeeClub

Dette er et spørsmål jeg har fått en god del ganger i løpet av de siste dagene. Mange som har fulgt meg på Instagram, spesielt story tenker jeg på da, har fått med seg at kroppen min har forandret seg på kort tid. Å det er sant, den har forandret seg drastisk på kort tid. Jeg har jo tross alt gått ned 5 kilo på 2 uker (NB: den vekten var etter en helg med mye kos og jeg skulle ha mensen den uken, noe som sier at mye av vekten var vann og blod!) men jeg har også gått ned i fettprosent. Bare vann er det ikke. Så hva er hemmeligheten min?

Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne sagt at jeg trener hver dag og spiser sunt hver dag, men det er ikke tilfellet. Kanskje egentlig bra også, for mange foretrekker helst et annet svar enn dette. Så i stede for å si dette så skal jeg være helt ærlig med dere og si hva jeg EGENTLIG har gjort denne tiden. Om du ikke allerede har sett min siste YouTube-video (HER) så sier jeg også der at jeg startet å trene, men etter 2 dager så datt jeg av. I løpet av disse 2 ukene tror jeg kanskje jeg har vært på trening 6 ganger, hvor 4 av gangene var de to første dagene.

 

70% er hva du spiser og 30% er trening sier det, å dette vil jeg si stemmer. Selv om jeg ikke har vært så veldig aktiv med treningen så har jeg så å si spist ganske sunt hver dag. Min grønne smoothie bestående av spinat, agurk, ingefær, sitron og banan har alltids vært min start på morgenen sammen med min redning, Skinny Coffee Club kaffe. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men denne greier jeg meg ikke uten. Ja, jeg blir sponset med denne kaffen, det kan jeg si. Jeg skjønner at mange da er skeptiske når jeg reklamerer (jeg får den gratis, så er det jeg sier sant da?). Jeg hadde tenkt slik selv, å jeg måtte faktisk slutte med den for en periode for å finne ut av om jeg faktisk merket noe forskjell eller om jeg bare bruker den for å bruke den.

Dette var en periode hvor jeg hadde veldig lite motivasjon til å være aktiv på sosiale medier, så det å poste et innlegg for blant annet dem var veldig krevende for meg. Derfor valgte jeg å se om jeg klarte meg uten den, for da kunne jeg like greit bare avslutte samarbeidet. Ja, jeg greide å leve uten den, men jeg merket drastisk forskjell. Jeg var mye mer sulten, hadde mindre energi og følte alt gikk tregt med treningen. Om det bare var noe jeg innbilte meg eller om det er virkeligheten vet jeg ikke, men jeg visste en ting: Jeg føler meg bedre av å drikke den. Jeg føler at jeg har mye mer energi når jeg drikker den, jeg spiser mindre (om det er fordi matlysten minsker, eller om jeg bare blir mer motivert når jeg drikker den er vanskelig å si, men mindre spiser jeg), og jeg føler at jeg ser resultater fort. Så jeg kan ikke si så mye mer enn at det eneste du kan gjøre er å prøvde den selv, for å se om du får samme opplevelse som meg.

Bilder sier mye mer enn ord.

 

Jeg elsker den, muligens du også vil gjøre det. Jeg er i alle fall så heldig som har muligheten til å gi alle interesserte 20%, selv på salgsvarer ved bruk av CHRISTINALEGREID20.

 

Men så går vi videre. Ellers så spiser jeg protein pudding med blåbær, eggesalat eller smoothie med bær, brokkoli og funlight til lunsj. Til middag så har det vært mye ovnsbakte grønnsaker og ytrefilet, er bare helt in love med ovnsbakte grønnsaker. Ellers så drikker jeg kanskje en proteinshake, spiser frukt, protein is ble det i går eller noe slik utenom frokost, lunsj og middag. Når det gjelder kosttilskudd så tar jeg alltids fatburner og betakaroten fra GoodForMe sammen med frokosten min.  Rask oppsummering av mitt kosthold.

Når det kommer til denne treningen da. Jeg hater å si det, for jeg hater at det er slik, men jeg er så utrolig lei av treningssenter. Jeg vet ikke hvorfor, men det er så slit å komme seg på trening. Det som er positivt er at det er ikke trening jeg har mistet motivasjon til, jeg har bare hatt andre ting jeg heller har villet enn å stenge meg inne på et treningssenter. Jeg har nemlig fått dilla på å trene hjemme. Jeg har fått meg strikk, så det har faktisk blitt magetrening og rumpetrening nesten hver dag med den. Det som er artig er at jeg har kjent det mer i selve rumpa av dette enn treningssenter! Samtidig med hjemme trening så har jeg blitt glad i å gå tur igjen, selv om sist opplevelse var psykisk skummelt. Jeg får klarnet opp i hodet og trene uten å tenke over at jeg trener. Jeg føler meg så sterk psykisk etter å ha gått tur, spesielt etter gårsdagens tur!

Så dette er en oversikt over min hverdag. Jeg tenkte å legge ut hvilke øvelser jeg gjør hjemme i løpet av helgen, så følg med! 😀 GOD HELG!

4 kommentarer

Siste innlegg