Q&A // Love Island, Sex, Sjekketriks ++

Hvordan er du å reise med? Liker du å planlegge alt til punkt og prikke, eller er du av den mer spontane typen?

Jeg elsker å være spontan, men jeg er også personen som liker å planlegge. Jeg stresser aldri hvis jeg ikke har kontroll, men jeg liker å få mest mulig ut av reisene også.

 

♥ Er det sant at du meldte deg på Love Island?

Hehe… Ja det stemmer, men det tok ikke mange dager etter jeg hadde sendt søknaden at jeg fant ut at det var 23 års grense. Jeg som la så mye tid og krefter i den søknaden, haha!

 

♥ Hva er det dårligste sjekketrikset man kan bruke på deg, men som likevel ikke er så dårlig at det ikke funker?

Sjekketriks generelt funker dårlig på meg dessverre. Blir ikke så lett smigret av gutter lengre.

♥ Kunne du ha hatt sex med ei jente?

Nei, det kunne jeg aldri hatt.

 

♥ Hvilke smykker/ringer bruker du vanligvis?

Bruker alt for lite smykker og ringer. Jeg elsker det, men jeg har nesten ingenting nå. Kjøper som oftest på glitter, men måtte kaste alt fordi de ikke var fine lengre. Men dette smykket fra Gina Tricot er favoritten. Elsker slike smykker hvor det er flere i ett.

♥ Hvor mye silikon har du tenkt å ta? Heller for mye enn for lite, eller kommer du til å høre på hva legen anbefaler?

Jeg kommer nok til å høre hva legen har å si ja, men samtidig gjøre det jeg ønsker. Jeg er ikke ute etter noe Pamela Anderson pupper. Grunnen til at jeg ønsker å ta silikon er ikke fordi jeg synes dem er små, men jeg har gått mye opp og ned i vekt, noe som gjør at de ikke er så faste som jeg skulle ønsket. Jeg tenker jeg kommer til å ende opp med en C+ eller D.

 

♥ Betaler man skatt for det man tjener på stripping?

Ja.

♥ Har du noen annen jobb ved siden av? Hvis ikke/ hvor mange dager i uka jobber du? Tjener man såpass bra at man ikke trenger å jobbe mer en én eller to dager i uka. Og da skal ha råd til husleie, mat, osv?

Dette kan variere utrolig fra person til person, å hvor en holder til. Selv så har jeg bare jobbet lørdager. Jeg har ingen annen jobb utenom, å jeg er heldig som faktisk ikke behøver å finne meg en annen jobb heller. Til nå så har jeg penger nok til å dekke alle utgifter, noe som jeg er utrolig glad for. Men strippere har som alle andre sesonger hvor en tjener bedre enn andre tider, så jeg tror jeg ville anbefalt å hatt en jobb på si med mindre en har en plan B når det kommer dårligere tider.

 

♥ Hva slags stil bruker du hjemme?

Jeg liker veldig godt den typiske lukseriøse stilen, samtidig at det er i moderne form. Jeg har tenkt å legge ut bilder av rommet mitt så fort jeg er ferdig med innredningen. Er bare noen få ting som mangler, så skal dere få se!

♥ Har du klappet til en gutt i ansiktet før? hva skjedde?

Hehe ja, på jobb. Han fikk litt vondt, men tok det med et smil. Tror jeg er en av få jenter som kan klappe til gutter uten noe problemer, haha.

♥ Har du mange eller få venner sånn etter din mening?

Jeg vil si at jeg har mange venner, men for få jentevenner.

♥ Har du lange eller korte negler?

Har de siste månedene hatt falske negler, som har vært lange. I dag har jeg korte negler, men skal snart ta nye tenker jeg. Hater å ha korte negler, føler meg så mye mer feminin med lange.

 

♥ Er du politisk interessert?

Jeg kan absolutt ingenting om politikk, men jeg skulle ønske jeg visste mer. Jeg er interessert i å bli mer politisk engasjert ja.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg