JEG MÅTTE LÆRE PÅ DEN HARDE MÅTEN! – Nå avdarer jeg deg mot å gjøre det samme!

Først av alt, ja jeg er faktisk 21 år(det jeg skal fortelle nå ville fått dere til å tro noe annet). Jeg er dum nok som har den uvanen av å prøve og feile i stede for å høre på andres erfaringer. Noen ganger går det bra, mens andre ganger ikke så bra. Alt som trengtes var én setning om at det skulle går bra for at jeg glemte alle andre om at det ikke var lurt.

 

Jeg skulle nemlig denne uken prøve å sove med Waist Trainer i en uke. Jeg fikk melding av flere om at dette ikke var lurt, at jeg kunne få ryggproblemer, at den bare skulle brukes på trening osv… Hørte jeg på dem? Nehh, for Christina hadde lest at det gikk ann å sove med dem (men det var ikke engang samme type korsett som jeg hadde engang). Hva skjedde? 2 netter, jeg kjente ikke så mye. Så kom jeg til natt nr. 3: Jeg ble rett og slett redd når jeg våknet. Som alle sa, jeg våknet opp med ryggsmerter. Jeg kjenner det faktisk litt i ryggen enda, så jeg føler meg skikkelig dust som ikke hørte på noen.

 

Jeg har den som dere ser på bildet under, å jeg som ALLE andre vil anbefale å ikke sove med denne typen. Det er mulig du kan sove med noen typer, men jeg føler det i så fall er de typene som bare er av stoff uten innlagt stålbånd (noe det er i denne). Men jeg vil ikke anbefale det for sikkerhets skyld, for jeg vil virkelig ikke dere skal ende opp som meg i dag mårres. Så jeg anbefaler dere å la denne forbli på på dagtid i stede, så hindrer du å forstyrre nattesøvnen også. 

Jeg var dom nok som ikke ville lære av andres feil, men jeg håper virkelig ikke du er like dum som meg akkurat her. Virkelig ikke!

7 kommentarer
    1. Når du skrev i et innlegg at du skulle og virket så positivt til det så prøvde jeg også… morgen 2 var et helvete, måtte bli hjemme fra jobb

    2. Anonym: Uff, dette er grusomt å høre! Jeg beklager virkleig for at jeg plantet ideen i hodet ditt, å jeg håper det går bedre med deg nå! Dette var virkelig ikke det jeg skulle ønske skjedde, men dette innlegget er i alle fall slettet nå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg