SPISER SOM KIM KARDASHIAN

Da var det mandag igjen, å vi har en ny uke i vente. Selv så har jeg ikke så mye imot at det er mandag for sist uke var en så rar uke at jeg følte det var onsdag når det var lørdag. Jeg var rett og slett i en helt annen verden sist uke. Heldigvis er den uken over nå, å jeg har nå muligheten til å legge den bak meg og ta godt imot en ny uke. Jeg har faktisk gledet meg utrolig til denne uken, for jeg skal nemlig prøve ut Kim Kardashian sin diett plan denne uken! Jeg har søkt litt rundt på nettet hvor jeg har funnet ut hva hun spiser når hun er på diett. Så jeg tenkte å ta bilde av alt jeg spiser i dag, så poster jeg det i kveld etter siste måltid.

 

Jeg ble nemlig utrolig imponert over Kim når jeg så på insta-story at hun var på trening på morgenen etter bursdagsfeiringen til søsteren hennes Kylie. Selv om hun hadde hangover så møtte hun opp på trening sammen med sin personlige trener 08.00 om morgenen. Jeg fikk virkelig respekt for den dama når jeg så dette, å jeg satt selv med en følelse av å selv ville trene. Så selv om det var tungt så kom jeg meg opp på trening i dag før frokost, å jeg ser utrolig fram til de neste denne uken.

Sushi er uten tvil yndlingsmiddagen min, så å avslutte uken med det var virkleig ikke feil.

Jeg har vært utrolig umotivert og synes treningssenter har vært noe dritt den siste tiden, noe som igjen har gjort at jeg ikke føler meg så bra med meg selv. Det er den følelsen etter trening, det å jobbe for noe som gjør at jeg føler meg bra. Det å spise is føles bra der og da, i motsetning til en økt som kanskje ikke føles så bra mens du holder på, men føles utrolig bra i flere timer om ikke dager etter du er ferdig. Jeg er bare så glad at jeg har fått tilbake litt motivasjon til å fortsette.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg