Kim Kardashian Diet | Day 1

Første dag er over, å jeg vil si jeg er meget fornøyd med hva jeg hadde på tallerken i går. Selv om det kanskje ikke ser så utrolig mye ut, så var det mer enn nok. Kim K drikker nemlig 4 liter vann i løpet av dagen også, så bare vannet jeg måtte drikke hele dagen hjalp utrolig på metthetsfølelsen. Det at maten ser så fargerik ut i tillegg gjør det utrolig gøy å spise, det ser godt ut og smaker godt. Jeg fulgte ikke dietten hennes i går 100% fordi dagen ble litt annerledes enn planlagt, så i stede for fisk til middag/kvelds så ble det eggerøre.

Frokost: Bananpannekaker m/blåbær

Lunsj: Kyllingfilet m/salat (Kan bytte med grønnsaker om ønskelig)

Middag: Eggerøre m/salat

Jeg veide ikke noe av maten min, så jeg tok bare slik jeg følte for. Men pannekakene er noe jeg kommer til å fortsette med framover, jeg spiste dem faktisk mye før men sluttet pga. latskap. Det å starte med varme pannekaker om morgenen gir virkelig en bra start på dagen. I pannekakene hadde jeg egg, havregryn, kanel, banan og blåbær.

9 kommentarer

Siste innlegg