PRØVER MEG UT SOM MODELL – MASSE BILDER

Foto: Tony Kristoffersen

Er det noe jeg hater å kalle meg selv så er det nettopp dette, modell. Blogger og stripper kan jeg si jeg er uten problem, men modell er en annen sak. Det er ikke uten grunn jeg ofte sier at “Nå skal jeg ut å leke modell”, jeg har selv aldri følt at dette er noe jeg kan bli. Jeg elsker å stå foran kamera, elsker å bli tatt bilder av og det ene og det andre, men jeg føler selv jeg ikke er verdig til å kunne kalle meg selv modell. Mest fordi jeg selv føler at det skal en del ting til før det skjer, men også fordi jeg ikke får betalt for det. Men så tenker jeg at jeg har kalt meg blogger selv om jeg ikke får betalt for det, er det litt det samme? Hva tenker dere? Må en få betalt for å kunne kalle seg modell?

 

Uansett så har denne tankegangen min gradvis minsket litt ettersom jeg har vært på noen shooter den siste tiden, da spesielt etter mandagen. Jeg er sååå utrolig fornøyd med resultatet av bildene, jeg må rett og slett si at jeg er sjokkert av meg selv. Nå er jeg så utrolig heldig som har kommet i kontakt med en utrolig flink fotograf også som har mye samme stil som jeg liker i bilder, noe som har mye å si. Uansett så vil jeg klappe meg selv på skulderen for innsatsen min som modell.

 

 

14 kommentarer
    1. Fortell meg en ting som gjør at du kan kalle deg modell. Alle kan hyre en Fotograf til å ta bilder av seg. Er du da modell? Herregud! Du er helt på jordet! En er modell når en er i stallen til et modellbyrå og får oppdrag via dem. Du er stripper! Du må ærlig talt legge vekk den modelldrømmen din, og se deg i speilet. Gå innom et modellbyrå i Stavanger og spør de om du passer inn. Nei får du da, dessverre.

    2. Nei fy, hun Anna over i kommentarfeltet her var lite hyggelig ..! Syntes du skal gå for drømmene dine. Alle har vi startet et sted 😉 Og jeg syntes bildene var kjempefine 🙂 Lykke til videre.
      Og Anna bør vite bedre enn å spy ut eder og galle. Det kommer man sjelden langt her i livet med 😛

    3. Du bør kanskje informere om at du må kjøpe fotografering selv, slik at folk ikke tror du får dette sponset 😉 har sjekket opp i dette før jeg skriver denne kommentaren!

    4. Jeg ble litt satt ut av denne første kommentaren her av denne damen som kaller seg for Anna, jeg vet ikke hvem hun er men den kommentaren der sparer man seg for. Nå har jeg fotgrafert mange jenter og modeller, men jeg kan med hånden på hjerte si at Christina er en av de beste jentene eg har fotografert i løpet av mange tiår. Det er ikke alle som egner seg som modell eller å stå foran et kamera i flere timer, men det gjør Christina da hu er engasjert og går aldri lei uansett vær eller vind. Ja hu er rett å slett dyktig med dette og jeg vil tro at hun kan komme langt opp med dette, jeg blir dritsur når jeg leser slike drittkommentarer og jeg aner en liten tanke misunelse på henne. Hun er min favoritt og jeg digger å jobbe med henne, stå på Christina og ikke bry deg om slike innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg