UTOPIA FESTIVAL – ANTREKK

Dette er egentlig ganske flaut å nevne, men jeg fant faktisk ikke ut at Utopia Festival var i Stavanger før sist uke. Jeg vet, det er underlig at jeg ikke har fått det med meg med tanke på at det har vært plakater av Utopia i hele Stavanger. Jeg har bare trodd der var en annen plass, jeg visste ikke at vi hadde festival her. Men joda, denne helgen er Utopia her, å det rett i sentrum. Grunnet at jeg ikke visste så mye om festivalen så har jeg ikke skaffet meg billetter for i år, noe som egentlig gikk greit når jeg så hvordan det pøste ned i går. Skulle gjerne dratt i dag da for i dag er det veldig fint vær, men får nok vente til neste år.

 

Men uansett om jeg ikke skal dra så er det alltids kjekt å se festival antrekk, så jeg tenkte å vise dere 2 alternativer som jeg hadde brukt hvis jeg faktisk skulle ha gått. Selvfølgelig masse glitter og paljetter, det er det jeg tenker når jeg tenker festival. Hvilke antrekk likte dere best?

SKAL DU PÅ UTOPIA?

14 kommentarer

Siste innlegg