SLIK MISTET JEG JOMFRUDOMMEN MIN – Oppfører meg som en idiot

Hehe, denne historien får meg bare til å riste på hodet av meg selv. For å si det slik så er det ikke noe love story jeg skal fortelle dere nå, tvert imot. Jeg husker den dagen så utrolig godt! Det var bare noen dager før jeg fylte 19 år, å jeg og min gamle bestevenninne skulle ut på byen, noe som var første gang fra min side. Men selvfølgelig så skulle det trenes om morgenen før det var på med den tighte buksa og crop toppen. Der møtte jeg på en treningskamerat som jeg kom i snakk med, hvor vi bare snakket litt og praten gikk videre på snapchat i løpet av dagen.

 

Jeg og venninna mi startet vorspielet hjemme hos henne, før vi faktisk endte opp på vors hos han som jeg hadde snakket med på trening. Meg, henne og en haug med gutter. Å husker jeg ikke feil så var det første gangen jeg skikkelig drakk i Norge (drakk for første gang skikkelig i Gran Canaria). Vi hadde det bare gøy, hadde drikkeleker og koste oss. Jeg ble bedre kjent med min såkalte trenings kompis, å etter hvert som Christina fikk mer alkohol i blodet, jo mer interessant ble han (haha off, det hørtes stygt ut).

 

Til slutt fikk vi noen til å kjøre oss til byen, å når vi var framme så var ikke legitimasjonen min å finne. Å her var det snakk om 30 min kjøretur til byen fra der vi var, men det viste seg bare at jeg var full og fjern for jeg fant det til slutt (hvor husker jeg ikke). Vi sjanglet oss til et utested hvor vi imponerende nok kom oss inn, å der dukket også opp min lille kjærlighet. En gutt som jeg tidligere hadde vært mye med, å jeg var egentlig meget betatt av han.

 

Jeg ble selvfølgelig å snakke med han, hvor da min trenings kompis ble helt glemt (ja jeg var en ditt, I know). Vi fikk noen drinker på bordet plutselig, å etter det så svartnet ting. Jeg fikk fortalt at jeg så å si klinte med mister kjekkas til vi ble hentet av typen til venninna mi. Sammen i bilen med meg og henne var også treningskompisen min, å tror dere ikke jeg ender opp med å kline med han i baksetet også. Ikke nok med det, men venninna mi filmer dette og sender det til mister kjekkas, noe jeg var så enig i at hun skulle gjøre (for det var jo så utrolig løye liksom, dust).

 

Det var når vi satt i bilen jeg begynte å huske ting igjen. Vi kjørte han hjem først, men når vi var hjemme hos venninna mi som jeg skulle sove hos så tvinger jeg dem til å kjøre tilbake. Treningskompisen min spurte om jeg ville sove over, å det var noe jeg på den tiden virkelig ville. Etter å ha småkranglet med venninna og typen så kjører de meg endelig til han, hvor også noen av kompisene hans var havnet.

 

Hun kjører hjem igjen og jeg blir sittende i sofaen med han og kompisen før kompisen stikker hjem også. Jeg skal ikke gå i detaljer i hva som skjedde videre, men det startet med et kyss og endte i senga. Men som jomfru så endte det før det hadde startet, det var alt annet enn godt kan jeg si. Han ble nok ganske skuffet over fangsten, haha! Jeg husker jeg følte jeg holdt på å dø når jeg skulle tisse dagen etterpå, tror nok mange jenter som føler seg truffet der.

 

Det som er artig er at jeg hadde lyst å fortsette kosingen på morgenen, men han var mildt sagt ikke interessert i noe annet enn å sove. Om det var hangover eller bare ikke interessert skal jeg ikke si noe om, det er nok like stor sannsynlighet for begge etter avslutningen. Men jeg var frisk som en fisk, jeg orket ikke å ligge i sengen å se i taket så moren til venninnen hentet meg (ja det var ganske kleint).

 

Så slik mistet jeg jomfrudommen min. Ikke noe som helst søt historie i det hele tatt. Mister kjekkas var ikke interessert i å snakke med meg så dritt som jeg hadde vært den kvelden, treningskompisen min prøvde seg på venninna mi helgen etter og jeg hadde vondt, haha tragedie. Så for å være min første gang med drikking i Norge så vil jeg si at jeg fikk til litt faenskap, men jeg lærte av det da i alle fall.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg