LOVE ISLAND

Reklame | Foto: Tony Kristoffersen

Hei snupper.

Da var det mandag igjen, å en ny uke er i gang. Fram til nå har jeg trent, fått i meg litt mat og en liten dusj. Det er relativt dårlig vær i dag som gjør at jeg sitter inne med god samvittighet, jeg skal nemlig fram med kofferten i dag. Nå som det er under en uke til jeg reiser så er det greit å få vasket alt og finne ut hva jeg har lyst på i god tid, for kjenner jeg meg selv rett så har jeg for mye jeg har lyst til å ta med meg. Men nok om meg..

I går startet nemlig nok et nytt program, Love Island! Selv så var det dette programmet jeg gledet meg ekstra mye til skulle starte. Jeg ble nemlig nylig ferdig med Love Island UK, å jeg ble mildt sagt hektet. Det som også er så artig å tenke på er at jeg faktisk meldte meg på dette programmet selv, men som jeg fant ut etterpå så var jeg ikke gammel nok(noe jeg er glad for den dag i dag).

Fytti så klein den første episoden var. Jeg fikk rett og slett vondt av å se på, men jeg håper virkelig den kleinheten forsvinner etter hvert som de blir bedre kjent. Jeg er utrolig spent på hvor lang tid det tar før det faktisk blomstrer litt kjærlighet i villaen, hva tror du?

Så kommer den kjekke delen! Jeg skal nemlig fortelle hva jeg synes om deltakerne. Var det noen jeg hadde gått fram på hvis jeg faktisk hadde vært der?

//bilde fra viafree

JENTENE

Andrea – Hun vet jeg jo hvem er fra før av pga. Paradise Hotel, men det var kjekt å se henne i programmet. Hun virker som en veldig smilende og positiv jente, men samtidig så føler jeg hun er veldig kresen og selvstendig noe som kan gjøre det mindre lett for henne å få følelser for noen der inne.

 

Bruna – Bruna var nok min favoritt. Hun virker utrolig søt og livlig dame som kommer til å by på mye glede i gruppa. Jeg kunne nok kommet utrolig godt overens med henne, vi er jo begge veldig danseglade jenter også. Hun ser ut til å være veldig søt og uskyldig, men hun er nok en ganske bestemt dame også.

 

Ellinor – Yeeeey, Haugesunder! Jeg digger at det er folk fra hjembyen min inne på villaen, å hun tror jeg kommer til å lage et godt rykte på jentene fra Haugesund. Hun virker utrolig jordnær og som en skikkelig dame. Den gutten som får henne blir utrolig heldig, for hun virker utrolig god.

 

Magnhild – Hadde nok ikke vært henne jeg hadde klaffet best med, for hun er litt motsetning av meg. Uten tvil en sterk kvinne både i personlighet og styrke som har bein i nesen.

 

Viktoria – Så utrolig søt jente. Digger at hun er så sjenert, men samtidig så direkte når hun først viser noe. Jeg tror hun kommer til å være en av dem som blir mest likt av jentene, å en av dem som guttene vil ha skikkelig sansen for etter hvert når hun åpner seg.

 

Sofie – Den nye jenta som kom inn til slutt. Det første jeg tenkte om henne var DIVA. Er det noen som det blir drama med så blir det henne. Virket som en utrolig sterk dame med bein i nesen, så ser for meg at hun kan krasje med Magnhild. 

 

GUTTENE

Andreas – Et ord: klein. Jeg måtte bare flire av posen hans når han stod med partneren sin. Føler han er veldig utseende fiksert, mulig litt kokki. Virker som han er favoritten blant guttene i jentenes øyne til nå, men min type var det ikke helt.

 

Arwin – Forundrer meg ikke om han var klassens klovn på skolen. Han var min favoritt når det kom til personlighet, å jeg tror jentene kommer til å komme godt overens med han også. Han er nok ikke den som det blir klein stemning med.

 

Cristian – Han virker som en utrolig glad gutt som kommer til å komme godt overens med alle. Stille rundt han blir det nok ikke, så ser for meg han og Arwin kommer til å stå for praten.

 

Marius – Andreas var nok den som utseendemessig så best ut, det fordi han var mest mann av dem. Han virker litt klein og stilen var ikke helt min smak, men jeg er spent på å se hvordan han blir ettersom tiden går.

 

Morten – Utrolig koselig gutt. Han kunne jeg bare si godt om. Han virket som en jordnær, lojal og snill gutt som har mye å by på når en blir bedre kjent med han.

 

HVEM ER DERES FAVORITT SÅ LANGT?

4 kommentarer

Siste innlegg