Min aller første photoshoot vs gårsdagens – Over 10 kilo i forskjell

Reklame | Foto: Tony Kristoffersen

Det er rundt 15 måneder i forskjell på disse3 bildene, hvor begge er tatt av profesjonelle fotografer. Det er utrolig rart for meg å se disse gamle bildene, for de bringer fram en så stor historie i livet mitt. Jeg tok dem med tanke på at jeg skulle ut med et stort innlegg på bloggen min om at jeg skulle feire min første bursdag hvor jeg ble 20 år (les her). Hvis dere klikker på innlegget så vil dere se at de bildene er en smule annerledes enn disse som er originalen. That´s right, jeg redigerte bildene mine mye på den tiden. Jeg var rett og slett flau over kroppen min, noe mer er det ikke å si.

 

Så det å vise dere disse bildene er rart, men samtidig godt. For ikke nok med at jeg har forandret meg utseendemessig, jeg føler også at jeg som person har blitt mye mer lykkelig. For dere så blir dette kanskje bare før og etter bilder av meg, men for meg så ligger det så mye bak disse bildene. Det er så mye mer enn utseende som har forandret seg på disse månedene. Heldigvis bare positivt.

Likte dere meg mest som brunette eller blondine?

6 kommentarer

Siste innlegg