BIKINI FRA WISH.COM

Reklame | SkinnyCoffeeClub

Hei alle sammen!

 

Klokken nærmer seg ett, å jeg sitter faktisk enda i pysjen. Ble en ganske rolig start på dagen i dag med å svare på litt mailer, ordne litt papirer og slike kjekke ting. Planen videre er å ta meg en tur på trening før det er hjem å jobbe litt til med mine sosiale medier. Jeg har nemlig handlet bikinier fra WISH hvor jeg nå har fått siste i posten! Det stemmer, bikinien på bildet er fra Wish av alle steder.

 

Så jeg skal filme inn en Bikini Haul av alle bikiniene jeg kjøpte fra WIsh (det stemmer, det er flere) . MEN, den kommer ikke til å bli lagt ut før vi bikker 1000 abonnementer (HER). Så dere 270 stk. som ser videoene mine, men ikke abonnerer på kanalen min: ABONNER! Videoen er klar til i morgen, men når den blir lagt ut er opp til dere. Så ønsker du å se videoen så er det bare å be familie, venner og kjente til å ta et tastetrykk på YouTube-kanalen min (HER).

TIPS TIL YOUTUBE-VIDEOER?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg