DET ER DYSTRE TIDER VI GÅR I MØTE

Reklame | Foto: Tony Kristoffersen

Det er bare noen dager igjen før sommeren for i år er offisielt over. Det betyr at høsten starter, bladene faller, temperaturen synker og mørkere dager kommer. Selv så har jeg hatt utrolig dårlige minner med denne perioden de siste 2-3 årene. Depresjoner, trøstespising, null motivasjon og en haug med tårer er hvordan jeg kan beskrive en god del av høst/vinter perioden. Selvfølgelig så dukker tanker om dette nå som tiden nærmer seg, jeg vil virkelig ikke bruke disse nydelige årstidene på å ha det vondt. Jeg vil ikke, å jeg skal ikke!

 

I forhold til tidligere så føler jeg meg tusen ganger sterkere. Dette for så mange grunner. Jeg føler jeg har funnet meg selv, jeg har fantastiske personer rundt meg, jeg har utrolig mange planer for slutten av året og jeg trives med livet jeg har nå. Dette er alle punkter som jeg manglet helt eller gradvis i livet mitt før. Jeg hadde fantastiske personer i livet mitt før også, men jeg hadde også personer i livet mitt som ødela meg. Dette gjorde at jeg ikke åpnet meg for dem som faktisk betydde noe for livet mitt.

Jeg synes det er utrolig vondt å tenke over at det er mange unge der ute som gruer seg til denne tiden. Det er ikke uten grunn det er noe som kalles vinterdepresjon. Så til alle der ute, ta vare på hverandre. Ikke press deg selv for mye, ikke bruk tiden på personer som gjør deg vondt og bruk masse tid på personer som elsker deg.

 

Vi lever i en verden med mye press om å gjøre det bra på skolen, kroppspress, ikke skille seg for mye ut og bli likt av alle. Disse punktene sliter spesielt unge mennesker ut, å det eneste vi sitter igjen med er depresjoner og dårlig selvtillit. Så ikke tenk på at du må være best, heller bare fokuser på å gjøre DITT beste. Drit i hvordan andre ser ut, fokuser på å være den beste versjonen av deg selv. Følg drømmene dine og gjør det som gjør deg lykkelig, på den måten vil du også se hvem som er dine ekte venner og elsker deg for den DU er!

TA VARE PÅ HVERANDRE, MEN IKKE MINST DEG SELV!

2 kommentarer
    1. Hei! Du ser helt vannvittig BRAAAA ut😩😍
      Kunne du ha laga ett innlegg om en typisk treningsøkt for deg? Du ser SÅ bra ut!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg