MUST HAVE FOR HØSTEN⎮FASHION NOVA (rabattkode!)

Reklame | FASHION NOVA

God kveld snupper!

 

Hvordan har uken deres vært så langt? Selv så er jeg overasket over hvor bra uken har vært, å hvor fort den i det hele tatt har gått. Jeg er så vandt med at tiden går så utrolig sent før jeg skal reise, men denne gangen har jeg stresset fordi jeg føler jeg ikke har nok tid før jeg reiser.

 

Jeg har holdt på med pakking så å si hele dag, utenom når jeg tok vipper. Jeg er enda litt usikker på om jeg skal lage PAKK MED MEG TIL HELLAS-video, hva tenker dere? Synes dere at slike videoer er kjekke? I så fall så må jeg lage den i morgen, samtidig som jeg skal på en stor shoot i morgen nesten hele dagen. Jeg er utrolig glad for at jeg har mye å gjøre i morgen, vi skal nemlig være på flyplassen rundt 03:30, så ingen søvn den natten før vi sitter på flyet.

 

Men! Selv om vi i Stavanger i alle fall er heldige med å få litt varme nå i slutten av sommeren, så har det seg faktisk slik at sommeren er over i morgen. Det er kanskje noen varmegrader de neste dagene, men det er nok ikke lenge til høstkulden kommer. Jeg kan i alle fall si at den kommer, det er det ikke tvil om.

 

Jeg tok meg litt tid til å titte på litt klær til høsten. Høsten er den kjekkeste årstiden synes jeg når det gjelder klær. Det er årstiden hvor en kan legge vekk bikiniene, ta på seg store kosegensere og finne fram koppen med kakao med god samvittighet. Her har dere mine høst favoritter fra Fashion Nova.

BUKSE HER TOPP HER (Finnes i flere farger)

BUKSE HER (Finnes i flere farger)

GENSER HER

SETT HER (Finnes i flere farger)

SETT HER (Finnes i flere farger)

SETT HER

SETT HER (Finnes i flere farger)

JAKKE HER (Finnes i flere farger)

GENSER HER (Finnes i flere farger)

 

Ved bruk av rabattkoden 30OFF får dere 30% avslag på hele kjøpet på nettbutikken!

Hvilke årstid liker du best klesmessig?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg