VIDEO – PAKK MED MEG TIL HELLAS

Da er så å si første dag i Hellas, Kreta overstått. Denne dagen har gått til å reise, finne ut av hvor ting ligger, sove (not me) og jeg har da jobbet med både blogg og YouTube. Vi tok oss faktisk en tur på stranden i kveld, det var nemlig over 30 grader her når klokken var 5. Vi ligger bare en time foran Norge, så ikke store forskjellen heldigvis. Så nå skal vi stelle oss litt og spise en god middag. Tar det relativt rolig i kveld.

 

Det som er så kjekt med at jeg var våken hele natten på flyet og styrtet redbull, er at jeg nå kan legge ut PAKK MED MEG videoen som mange har spurt om. Jeg er faktisk utrolig stolt av resultatet med pakkingen og videoen, så ta gjerne å se den og si din mening om den.

Det ble ikke noe filming i dag, nemlig fordi det ikke var en skikkelig dag i Hellas. MEN! Fra i morgen av drar jeg med meg kameraet hver dag resten av ferien, det blir nemlig en ny video for hver dag jeg er der. Gled dere! Allerede travel plan for i morgen. Så ha en fin kveld videre og en nydelig uke som kommer oss i møte.

 

8 kommentarer
    1. Du ser helt nydelig ut, Christina. Jeg har slitt med å gått ned i vekt lenge, og ser at du har klart det! Kroppen din ser fantastisk ut. Jeg lurte på om du kanskje kunne fortelle litt hvordan du har gjort det, hva du spiser og trener etc. Evt lage et innlegg om det. Det tror jeg det er flere som hadde satt pris på!!

    2. Sophie Elise kaller deg Goals !!!!!!!!! Se omgjustdont på insta !!!! Fy faen så kult hallo
      Bra video forresten, og du har pakket MYE ! Hahaha<3 håper du lager masse vlogs! Du er bare rå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg