STREET MARKED AND BEACH LIFE

God kveld babes!

 

Har dere hatt en fin start på uken? Vi skulle opp litt tidlig i dag med tanke på at vi skulle ned til sentrum i Chania for å kjøpe frokost på et street marked, men vi var begge utrolig slitne etter reisen så vi kom oss ikke opp av sengen før rundt 11.00. Jeg tror faktisk vi la oss allerede 9 om kvelden så trøtte som vi var. Jeg var i alle fall helt skutt med tanke på at jeg hadde døgnet. Jeg hadde verken sovet på flyet eller når vi kom fram.

 

Men marked ble det! Først og fremst, omg så billig! Det jeg elsker mest med utlandet er at vannmeloner smaker tusen ganger bedre her, så blir alltids å spise mye av det. Vi fikk handlet med oss masse frukt, grønnsaker, ost og honning før vi tenkte å ta bussen hjem igjen, men før det så måtte vi få oss litt mat.

Klokken var allerede nesten 14:00 når vi var ferdig med å handle, så vi fant ut at vi tok å spiste frokosten ute i dag. Vi tok så å si den første plassen vi fant, vi var for sultne til å lete. Vi fant en søt liten restaurant i et gatehjørne rett ved bussholdeplassen, å maten der var også utrolig god kan jeg si.

 

Etter å ha tatt bussen tilbake til hotellet/leilighetene, så var det bare å ta på seg bikinien og komme seg til stranden. Jeg vil si at dette er faktisk første gang i livet mitt hvor jeg kan gå rett ut i sjøen uten å føle det er for kaldt. Vannet er ikke kaldt i det hele tatt, bare forfriskende i varmen. Vi tok oss også en tur opp til bassenget, men det var like varmt som sjøen faktisk.

 

Så etter å ha jobbet litt med skillet, lekt i bølgene og bare kost oss i varmen så er det på tide å gjøre seg klar for kvelden. Blir ikke til sengs 9 i dag for å si det slik. Så vi har nettopp fått i oss litt mat, så skal jeg hoppe i dusjen og stelle meg mens han tar en nok så liten powernap (fordel med å være gutt, tar ikke så lang tid å stelle seg).

HUSK Å FØLGE MEG PÅ MINE SOSIALE MEDIER FOR OPPDATERINGER GJENNOM HELE DAGEN:

♥ INSTAGRAM: CHRISTINALEGREID

♥ SNAPCHAT: CHRISTINA_LGRD

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg