Jeg har ikke ord!

Denne følelsen jeg sitter med nå er rett og slett helt ubeskrivelig. Det er noe med å reise, stelle meg hver kveld, få litt farge på kroppen og nyte tilværelsen med viktige personer i livet mitt. Det er det som gjør meg lykkelig, det er slike opplevelser jeg lever på når jeg kommer tilbake til kalde, dystre Norge. Jeg vil bare sleppe alt jeg har i Norge for å kunne oppleve verden, bare tenkt det å få muligheten til det! Bare jeg som drømmer om dette?

Ellers så vil jeg bare takke for all respons jeg har fått og får etter intervjuet i VG! Jeg har sett dere, men jeg har dessverre ikke fått mulighet til å svare alle enda. Men jeg er evig takknemlig!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg