AVSLUTTET REISEN MED STIL

Da satt jeg plutselig hjemme i sengen min i Stavanger igjen å hører regnet falle ned utenfor. Den ene uken i Kreta med solrike dager hvor jeg møter varme når jeg åpner døren til verandaen eksisterer ikke lengre, den tilhører nå fortiden. Det er selvfølgelig alltids hardt å komme tilbake fra ferie i paradis, men samtidig så har jeg gledet meg litt. Det har skjedd så utrolig mye som jeg ikke har fått tatt meg skikkelig tid til å sette meg ned med, men nå har jeg endelig mer enn nok av tid.

 

Mens jeg var vekke så havnet jeg både i VG+ og den svenske avisen Aftonbladet+. Dette var utrolig stort for meg, bare det å se reaksjonen til både Norske og Svenske mennesker som støttet meg. Jeg kjente det selvfølgelig litt i magen når jeg ser hele familier på ferie, jeg dro jo selv med min familie for under to år siden. Heldigvis så ødela det ikke for at jeg koste meg på ferien, for den var uten tvil en av de beste.

 

Vi tok nemlig å brukte siste dagen på å kjøre til Balos Lagunen, å jeg tror aldri jeg har vært vitne til en finere utsikt i hele mitt liv. Når jeg tenker tilbake på det så føler jeg at det er en drøm, for det er for godt til å være sant at jeg har vært der. Jeg savner det, virkelig!

Men nå er det nok sene kvelder med glitrende jumpsuiter og hæler i gatene, nå er det tilbake til virkeligheten! Er vi klare?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg