Hei, er jeg kommet til sextelefon?

Reklame | Foto: Tony Kristoffersen

Jeg sitter å tenker over hva jeg skal skrive om på bloggen da telefonen plutselig ringer. Det står at det er skjult nummer, da pleier jeg egentlig aldri å svare. De siste dagene har jeg ventet noen viktige telefoner som gjorde at jeg faktisk tok telefonen. Jeg hører en mann i andre enden, relativt ung i stemmen (kanskje 25-35 år). Han sier hei to ganger før han spør relativt seriøst “Er jeg kommet til sextelefon?” Jeg blir sjokket over spørsmålet og svarer fort nei, jeg så liksom ikke den komme. Det tar da ikke mange sekunder før samtalen brytes.

 

Det går noen sekunder før det faktisk går inn hva han spurte om, å da tar det ikke lange tiden før jeg merker jeg blir rasende innvendig. Hva feiler det visse mannfolk? Det å ringe kvinner uten videre for å spørre et slik spørsmål er så respektløst at jeg blir sint. Uansett hvilke bakgrunn han har for å ringe så er det IKKE greit.

 

Han skal være glad han hadde skjult nummer, for jeg er 100% ærlig når jeg sier at jeg hadde søkt han opp for å gått på døren hans for å gitt han et jævlig spark rett i ballene! No joke. Menn uten respekt for kvinner fortjener ikke bedre. Arrrrg!!

 

Jeg måtte bare få ut sinnet mitt, for når det kommer til slike ting så har jeg veldig liten lunte.

9 kommentarer
    1. Det kan jo faktisk være at denne mannen bare ringte feil, og skulle faktisk ringe sextelefonen. Å det er vel ikke noe galt å ta en telefon der av og til?

    2. Jeg forstår du ble sint, men det kan faktisk være at andre har sagt det til han og at du er sånn og sånn. Ring henne liksom, og blitt lurt.. Det er ikke sikkert han leser bloggen din osv. og vet hvem d egentlig er. I beste mening 😉

    3. Annika: Hvem er så dust som bare ringer en random kvinne fordi noen kompiser sier du når sextelefon på dette nummer? I så fall så falt nettopp respekten min for mann ganske så lavt.

    4. Fordi gutter enkelt og greit er sånn.. Når du blir eldre finner du fort ut at de du trodde kanskje var de snilleste viste seg å være stikk motsatt. Just saying ;-P De tenker alle sammen med utstyret så og si haha.. Gutter er gutter

    5. Dere klager på at det er respektløst av denne mannen. Samtidig sier dere at “menn bare er sånn”, “de tenker bare med utstyret”. Makan til dobbeltmoral er det lenge siden jeg har sett. Det er jammen respektløst det også.

      Dersom en kvinne hadde tabbet seg ut i jobben eller gjort noe dumt, hadde det provosert enormt hvis en mannlig blogger og hans følgere hadde sagt at “Kvinner bare er sånn”, “De burde holde seg hjemme” osv.
      Da blir det så dumt å klage på slike holdninger samtidig som dere er like gale.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg