FOTFETISH, HALLOWEEN KOSTYME, DÅRLIG SAMVITTIGHET++ // Q&A

Når tar du silikon i puppene?

Godt spørsmål. Det er et par ti-tusener som skal betales for noe slik, så det tar tid å spare til noe slik. Ikke har jeg vært så flink til å spare heller skal jeg være ærlig, hehe.

 

Har du noen gang delt noe som du angrer på? Er det noen ganger du føler at du har åpnet deg for mye?

Jeg har aldri angret på at jeg har vært så åpen, men det har ikke alltids vært like lett. Jeg skal være ærlig å si at jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor foreldrene mine pga. at jeg har vært så åpen om hvorfor vi ikke lengre har et godt familiebånd. Husker jo hvordan ting var før, hvor mye jeg elsket dem, så det å fortelle om denne brutale forandringen er ikke kjekt alltids. 

 

Link til genseren du postet på Instagram fra Bikbok?

LINK HER

 

Liker du å bli slikket på føttene?

Ohhh no! Blir faktisk kvalm av tanken.

 

Savner du søstrene dine?

Åhhhh ja! Dere har ingen anelse om hvor mye jeg tenker på dem. Hver dag så er de i tankene mine. De er mine to juveler som jeg vil gjøre alt for, de betyr alt for meg!

 

Hvor ofte har du sex?

Ofte nok.

 

Hvordan er det egentlig å selge kroppen ?

Det er helt utrolig faktisk! Det å se hvor mektig spesielt kvinnekroppen er, er fascinerende. Hvem skulle tro at du kan tjene penger på å legge ut bilder av kroppen din på sosiale medier?! Noen velger å SELGE seg selv, mat, familien sin og andre ting til sosiale medier for å motivere og inspirere andre mennesker som gjør at en kan tjene penger. Jeg foretrekker å bruke meg selv og det jeg kan for å få meg selv opp og fram.

 

Hvor gammel er du?

21. Har bursdag 16. mai ♥

 

Hvor er Halloween kostymet fra?

ALLE KOSTYMENE ER FRA FASHION NOVA!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg