JEG DROPPER FRISØREN – SKAL FARGE HÅRET FOR FØRSTE GANG SELV!

Jeg sitter her å har egentlig bare lyst til å grine, jeg har så vondt i rumpa mi etter trening i går at tanken på å prøve Pole dance i kveld er ikke så positiv. Men, men, trening må det bli i dag uansett om det blir det eller styrke, for målet er 1 gang til dagen. Droppe ut på dag 2 er bare flaut, så jeg får bare dra den verkende rumpa mi gjennom det. Men! Som nevnt så har jeg fått meg ny jobb og begynt på nytt treningssenter, å siden vi er i en ny årstid så synes jeg det er på tide med en ny hårfarge!

 

Nå har jeg hatt gylden blondt en god periode, så nå tenkte jeg å gi håret mitt en mer høst look. Nemlig en kald blondfarge. Men! Denne gangen blir det ikke noe timebestilling hos frisøren, jeg skal nemlig ta å bleke etterveksten og farge håret selv denne gangen! Jeg har sett på YouTube videoer fra i går kveld til nå om tips og triks på å farge håret selv så jeg føler jeg har relativt god kontroll, eneste er fargen.

 

Hva tenker dere? Skal jeg gå for gråtone eller mer hvitt? Jeg skal nemlig snart til butikken for å kjøpe alt jeg trenger slik at jeg kan sove med kokosnøttolje over natten før alvoret starter i morgen. Heldigvis så er det kaldt ute, så det ser ikke dumt ut hvis jeg går rundt meg hue hvis jeg tabber meg ut 😛

VIL DERE AT JEG SKAL LAGE YOUTUBE VIDEO AV PROSESSEN?

14 kommentarer

Siste innlegg