ÅRETS DYRESTE KJØP

Hellu babes!

 

Hvordan går det med dere? Selv så vet jeg ikke hvor denne uken har blitt av, den har bare sprunget ifra meg rett og slett. Jeg som hadde så mye planer for uken, jeg føler ikke jeg har fått gjort halvparten engang. Mindre travelt blir det ikke i helgen heller. Jeg holder på med redigering av videoen jeg filmet, før det blir å hoppe i dusjen og gjøre seg klar for kvelden.

 

Men selv om det har vært en travel uke så fikk jeg gjort det viktigste, noe som jeg gav meg selv en liten belønning for. Jeg stakk nemlig på nærmeste tele butikk for å skaffe meg Iphone XS. Jeg er helt forelsket i den nye babyen min, å det var så på tide nå også! Jeg har hatt min Iphone 7 i snart 2 år, så jeg syntes selv jeg fortjente en forandring. Jeg kjøpte faktisk ikke gull eller rosa denne gangen, noe som er sjokkerende siden jeg er gull jente. Jeg syntes sølv så mye mer ren ut, samtidig som den er mer hvit enn sølv. Nå har jo også jeg farget håret mitt grått så måtte jo matche 😉

 

Jeg gleder meg utrolig mye til å ta å leke med kameraet de neste dagene! Nå slepper jeg å drasse med meg både telefon og kamera, noe har vært litt slit når jeg bruker små vesker.

LIGNENDE MOBILRING HER

Tips: Hvis dere er slik som meg som ikke liker å bruke deksel, så anbefaler jeg dere å kjøpt en slik ring som jeg har kjøpt.  Den ser smashing ut, samtidig som du har mobilen stuck i hånden. Hadde det ikke vært for denne ringen så hadde min tidligere telefon vært knust for flere måneder siden.

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg