MINE MÅL FOR OKTOBER – En bedre hverdag

Da var det endelig oktober! Jeg har virkelig sett fram til å denne måneden, for nå er det nye ting å se fram til. Jeg vet med meg selv at jeg må holde fokus, for denne måneden kommer til å bli hektisk. Jeg skal tilbake til gamle treningsrutiner, mange møter som skal gjøres og så har du jo selve bloggen min som jeg stadig ønsker å forbedre. Jeg kom nylig hjem fra en reklameshoot, noe som blir utrolig spennende å se resultatet på!

Men med tanke på at det er ny måned, så er det noen punkter/mål jeg ville dele med dere:

 

♥ Trene MINST en gang til dagen (Fri en dag i uken.)

Bare spise matvarer som vokser på trær eller som planeten har gitt oss.

Minst 1 YouTube-video i uken.

Gjøre små ting som gjør at jeg føler meg bedre. (f.eks kjøpe blomster til rommet, spadag, starte dagen med å sminke meg)

Holde det ryddig og rent hjemme.

Kjøpe meg en bok som jeg kan lese på dystre høstdager. Tips?

Starte og avslutte dagen med å rense huden, uansett om jeg skal sminke meg eller ikke før jeg skal ut.

Så det viktigste av alt: Ta vare på meg selv.

 

Denne måneden skal jeg nesten være litt egoistisk, å tenke på mitt eget beste. Ikke bruke tiden på ting eller personer som trekker meg ned. Jeg ønsker å være den beste versjonen av meg selv, å dette kan ødelegges om jeg kaster bort tiden min på unødvendigheter.

HAR DU NOE DU VIL HA EKSTRA FOKUS PÅ DENNE MÅNEDEN?

6 kommentarer
    1. Vurdert å ha som mål å trene 3-4ganger? Lettere å holde det gående da, siden du har sagt før du sliter med motivasjonen innimellom. Uansett er det jo opp til deg 😉 Bare nyskjerrig!

    2. livet er for kort til å uroe seg hva folk sier eller tenker om deg ,lev livet og gi dem noe å snakke om

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg