GODE MINNER FRA BARNDOMMEN MIN

Reklame | Nelly.no

BUKSE HER TOPP HER

Jeg blir rett og slett litt irritert på meg selv, fy for en dårlig start på måneden. Eller, jeg kan ikke kalle det en dårlig start heller, det er bare det at jeg ikke er vandt til å ha så mye å gjøre som gjør at jeg ikke er helt forberedt til dagen. Jeg har ikke fått satt meg ned for å blogge før nå, noe som ikke er meg. I dag har jeg nemlig fikset vippene mine, før jeg måtte springe videre til et viktig møte. Hadde det ikke vært for at en må ha øynene igjen mens en tar vippe extensions (noe som er en selvfølge) så hadde jeg fått gjort så utrolig mye mer i dag 😛

 

MEN! Nå som alle avtalene mine for i dag er ferdige så tok jeg meg en tur til biblioteket av alle ting. Jeg nevnte nemlig for dere at jeg ville starte med å lese litt bøker nå i høst, men det er noen spesielle bøker jeg har hatt i tankene i flere år. Disse bøkene har jeg aldri funnet i butikk, men heldigvis så hadde de dem på biblioteket.

 

Jeg fikk så mange minner med å se disse bøkene igjen. Dette var nemlig mine favorittbøker når jeg gikk på barneskolen, mulig jeg gikk i 5 klasse. Jeg husker at jeg syntes dem var mye tykkere på den tiden, noe som er artig. Når jeg skulle finne bøkene så måtte jeg på barn og ungdomsavdelingen, så selv om jeg følte meg utrolig voksen når jeg leste dem så var de ganske lettleste.

 

Jeg tror dette er en bra start på min lese-reise. Ikke nok med at de ikke er tunge å lese, men de tar meg med tilbake til barndommen min. Jeg husker jeg ville sitte inne i friminuttet å lese, fordi jeg ikke greide å legge dem ifra meg. Jeg bare elsket den, å jeg ser fram til å dra litt tilbake til fortiden. Mulig det dukker opp minner som jeg ikke husker på veien.   

BOK TIPS?

4 kommentarer
    1. Åååå!! Eg huske du leste dei bøkene! Ikkje bare leste men du snakte om dei HEILA tiå😍😂 <3

    2. anbefaler jungelbarnet av sabine kuegler. hander om oppveksten hennes i jungelen i indonesia og sjokket da hun 15 år gammel flyttet til europa
      den vidundelige følelsen av frykt er ogå bra 🙂 om en kvunnelig basehopper, katrina hollekim

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg