REISER, FLYTTER, NYTT KJÆLEDYR?++ | UKENS SPØRSMÅL

Har du vært i Asia før, og hvor?

Nei, ikke enda. Landene jeg har vært i er Danmark, Tyskland, Sverige, Spania, England, Gran Canaria og Hellas. Drømmen er uten tvil å dra til Maldivene!

Kunne du tenkt deg å ha kjæledyr nå?

Ja!!! Er det noe jeg virkelig skulle ønske jeg hadde så var det en hund!! Tenker på tanken hver dag. Selv om det er ting jeg vil gjøre så tror jeg ikke at det hadde blitt ødelagt av å ha hund, for jeg er i Norge 90% av året uansett planer.

Hvor høy er du?

1.65 meter over bakken 😀

Hvis du måtte velge å farge håret brunt eller klippe det kort til skuldrene, hva hadde du valgt?

Det måtte blitt å farge håret. Vet at jeg kunne passet brunt, samtidig som jeg hater å ha kort hår.

Hva er det beste du vet å drikke på byen/favorittdrink?

Uten tvil strawberry daiquiri, den går ned på 2 sekunder!

Hva er planene dine for vinteren, reise til utlandet eller bare være i Norge?

Jeg skal så og si bare være hjemme, utenom julen hvor jeg drar til London. Jeg er faktisk utrolig glad for at jeg skal holde meg i Norge nå som jeg har så mye planer framover. Har rett og slett ikke tid til å reise mer dette året.

Hva pleier du å spise til middag, og hva er det beste du vet å spise?

Jeg har egentlig ikke noe fast jeg spiser til middag, spesielt nå den siste tiden har jeg spist det jeg har lyst på der og da. Men favoritten er uten tvil Sushi!

Kunne du tenkt deg å reise til Dubai?

Yaaaaaas! Uten tvil et av mine topp 3 steder å reise next!

Trives du i kollektiv eller har du lyst til å flytte for deg selv snart?

Dette vil kanskje overraske, men jeg har faktisk planer om å flytte for meg selv igjen. Jeg merket at det å dele hjemmet mitt med folk jeg ikke kjenner ikke var så artig allikevel. Jeg har ikke den friheten til å styre på, pynte og bare slappe av lengre. Jeg må alltids stresse med å finne klær hvis jeg må på do om nettene, det er ofte rot på kjøkkenet etter folk osv. Jeg kjenner jeg vil ha mitt eget, så kan jeg også kjøpe meg en hund. Da er ensomheten borte også! 😉

Hvor pleier du å fikse neglene dine?

Hos flinkeste Isa som eier Den lille neglesalongen i Stavanger.

4 kommentarer

Siste innlegg