CHRISTINA TESTER NYE TING – POLE FITNESS

Bilder//wehaertit

Jeg tror aldri jeg har vært så usikker, redd og skeptisk på lenge. I går gikk jeg nemlig totalt ut av min komfortsone, jeg skulle nemlig teste pole dance. Jeg har alltids hatt lyst til dette, men det var ikke før jeg faktisk sjekket ut hvordan timene foregikk at jeg ble så usikker som jeg ble. Jeg tror jeg meldte meg på timene, for så å avlyse over 5 ganger før jeg faktisk i går gikk.

 

Jeg har nemlig aldri vært noe særlig atletisk. Stå på hode, spagat, slå hjul osv. er ting jeg aldri har greid. Bare det å ta baklengs kråke syntes jeg var døds skummelt. Jeg er bare for redd til å sleppe meg løs, noe som virkelig har hindret meg i å greie disse tingene. Så når jeg fant en liten videosnutt av timen hvor det innebar baklengs kråke så var det rett før jeg avlyste nok en gang i går.

 

Jeg mildt sagt hater å være den dårligste og drite meg ut foran alle andre. Vet jeg at dette kan være tilfellet så unngår jeg å delta, noe som gjør at jeg går glipp av mange muligheter. Heldigvis så greide jeg å komme meg på timen før jeg begynte å tenke for mye, det var nemlig en time på 30 minutter, så da tenkte jeg at det gikk fort over.

 

Dessverre fikk jeg ikke tatt noe bilder, rett og slett fordi jeg var så stressa som jeg var. Men jeg kan si det slik at Christina tok masse baklengskråke i går, å jeg lever enda! Det var utrolig vanskelig, men fy så kjekt det var! Ja, jeg var uten tvil den dårligste, men det gjorde liksom ingenting. Jeg er så utrolig glad for at jeg faktisk gikk ut av komfortsonen min, for jeg er så motivert nå til å fortsette selv på egenhånd.

 

Jeg tror dette vil være en stor motivasjon for å begynne å strekke mer ut etter trening, samtidig som jeg nok vil øve en del på rommet mitt når det kommer til slike ting som å stå på hendene osv. Jeg skal faktisk allerede i dag på en ny trening, å denne gangen er jeg mer spent enn redd. Jeg skal bli proff!

KOM GJERNE MED TIPS PÅ NYE TING DERE VIL SE MEG TESTE UT!

6 kommentarer

Siste innlegg