HVORFOR NØLER JEG?

Reklame | Nelly.no

De siste dagene har det mildt sagt vært et kaos i hodet mitt. Jeg har prøvd flere ganger til dagen å sette meg ned for å skrive til dere, men alle gangene faller jeg tilbake til de samme tankene som gjør at jeg mister fokuset. Jeg har rett og slett følt at jeg har mistet meg selv. Den sprudlende Christina med masse energi som bare ser lyst på livet, hun er nå en kvinne som er blitt sittende hjemme på rommet hvor hodet surrer av tanker som hun ikke føler seg sterk nok til å ta tak  i.

 

Jeg vet nøyaktig hva jeg må gjøre, så hvorfor nøler jeg? Hadde jeg hatt en venninne som hadde vært i denne situasjonen så hadde jeg vært rask med å si hva hun burde gjøre, men det å sitte i den selv. Det er virkelig lettere sagt enn gjort har jeg forstått… Samtidig så har jeg hatt dårlig samvittighet ovenfor dem som betyr aller mest for meg. Jeg burde være glad for dem jeg faktisk har, men i stede har jeg lagt alt for stort fokus på hva jeg har mistet.

 

Livet byr på så mange muligheter. De står der med åpne armer for meg, men jeg kaster i stede bort tiden på ting som gjør at jeg legger meg med stress og  våkner opp med tusen tanker. Denne gangen kan jeg ikke bare flykte, jeg må stå opp for meg selv som den selvstendige kvinnen som jeg vet innerst inne at enda er i meg.

TOPP HER | BUKSE HER

6 kommentarer
    1. Dette er helt normalt for mennesker i din situasjon. Du må ikke ha dårlig samvittighet. Anbefaler at du tar kontakt med hjelpekilden.no tror de har aktiviteter i Stavanger. Du er ung og har lov å tenke på deg selv. Ha en god helg og kos deg!

    2. Livet tar oss bafra noen ganger. Du reiser deg opp igjen, vakre kvinne, når du vet hva som er det rette for deg.
      Sikker på det du kan klare gjøre noe produktivt med din historie og ditt liv som vi mange kan lære noe av. Du er alledere på god vei. Stå på. Heier på deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg