EN LØRDAG UTENOM DET VANLIGE

God morgen.

 

Eller, det er kanskje litt sent å si god morgen nå. Men, men, lørdagene er alltids de dagene hvor jeg kan ligge i sengen uten vekkerklokke. Det var så utrolig deilig å bare våkne opp av meg selv, lage meg en kopp kaffe og sette meg ned med PC-en. Jeg har nemlig fått helt dilla på serien Bloggerne de siste dagene. Jeg har aldri hatt interessen for å se dette programmet, men jeg tenkte å bare teste ut med en episode, å da ble jeg in love.

 

Det er utrolig interessant og lærerikt for meg som nybegynner innen bloggverden å se hvordan heltidsbloggere har det i hverdagen. Jeg har lært utrolig mye og fått utrolig mye motivasjon til å selv fortsette. Det er rart å si, men det har vekket meg til å ta vanskelige valg som kan hjelpe meg til å fortsette oppover mot mine mål.

 

For å si det slik så er dette nok første gangen på måneder hvor jeg spiser havregryn til frokost på en lørdag, lørdag liksom! Jeg har ikke spist så sunt i ukedagene en gang. Så nå skal jeg se nok en episode mens jeg drikker opp en kopp grønn te som jeg har laget meg. Så tenkte jeg å komme meg en tur på trening, for det har jeg virkelig godt av!

HVA LURER DU PÅ TIL UKENS SPØRSMÅL?

6 kommentarer

Siste innlegg