EX ON THE BEACH, TRENINGSPROGRAMMET MITT, HAUGESUND++ // UKENS SPØRSMÅL

Reklame | SkinnyCoffeeClub

Har du noen gang tenkt tanken om å flytte tilbake til Haugesund?

Ja, faktisk. Det er mest fordi det hadde gjort det lettere for meg å holdt kontakt med mine fantastiske søstre. Ikke like lett når jeg bor lengre vekke, noe som er utrolig kipt. Føler jeg går glipp av så mye av livene deres.

 

Hvem er den kjekkeste gutten på Ex On The Beach?

Det må være han Adrian.

 

Er du singel?

Ja, det er jeg.

 

Kan du legge ut mat- og treningsprogrammet ditt?

Dette har jeg fått utrolig mye spørsmål om, men jeg har ikke noe program jeg følger lengre. Jeg husker nesten ikke sist jeg hadde det heller. Jeg trener det jeg ønsker når jeg trener og jeg spiser det jeg vet er sunt av ting jeg har lyst på. Mer fancy enn det er det ikke hos meg nå til dags.

BRUK CHRISTINALEGREID20 FOR 20% AVSLAG PÅ ALLE PRODUKTER!

Beste tips for å gå ned i vekt, da utenom trening?

Selv så er SkinnyCoffeeClub kaffen noe som jeg har troen på og som jeg har brukt i snart 1 år nå. Jeg føler virkelig den er til hjelp på vektreduksjon og energi.

 

Hva er det viktigste i livet ditt?

Mine to nydelige søstre.

 

Hvordan er det å jobbe på utested? Blir du mye sjekket opp?

Hehe, jaudå. Det er faktisk en utrolig artig jobb, for som vertinne som skal holde folk med selskap så får en høre utrolig mye rart. Jeg elsker jobben min. Nydelige kollegaer og et kjekt arbeidsmiljø. Det hender selvfølgelig i nu og ne at menn prøver å sjekke meg opp ja, men de får ikke så mye ut av det. Jeg er alltids hyggelig, men så fort festen er over så ser de ikke noe mer til meg. Fulle mannfolk er ikke særlig tiltrekkende, haha!

 

Jobber du enda som stripper?

Både ja og nei. Jeg har ikke tatt noen jobber på evigheter, men samtidig så har jeg ikke sagt opp foretaket mitt. Men for å være helt ærlig så vil jeg påstå å si at denne jobben er så godt som over, for jeg har ikke tid lengre til å holde på med det uansett.

 

Favorittparfyme?

Jadoré fra Dior.

HA EN NYDELIG SØNDAG ALLE SAMMEN!

6 kommentarer

Siste innlegg