JEG HADDE IKKE TAKLET EN NATT TIL!

Endelig, sier jeg bare. Jeg har sittet i over en uke å bare ventet på at denne dagen skal komme. Jeg merket det spesielt i dag at jeg sårt trenger dette, jeg hadde ikke taklet å vente en natt til. Jeg får nemlig søsteren min, Melissa på besøk denne uken! Hun er på vei, så jeg skal snart ned for å møte henne på bussholdeplassen. Det er vondt å tenke over hvor lenge siden det er siden sist jeg så henne. De siste dagene har vi sittet på telefonen å snakket i flere timer om absolutt alt, så jeg vil virkelig si at det var på tide at hun kom.

 

Jeg kjenner det skal bli utrolig godt, hun er jo også min beste venn. Det å ha noen som jeg kan snakke med om alt, en som forstår meg og støtter meg er et must i dag. Jeg føler jeg kommer til å skravle hål i hodet på henne så fort hun går ut av bussen, haha. Heldigvis så vet jeg at det kommer til å være liksidig. Så nå håper jeg bare denne siste timen fyker slik at jeg slepper å sitte alene lengre. I dag er overhode ikke dagen hvor jeg koser meg i mitt eget selskap, i dag er heller dagen hvor jeg må sosialisere meg!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg