HAR JEG KJØPT MEG NY BIL?

Hei snupper!

 

Dette ble et veldig sent innlegg, men dagen har gått i ett i dag. Jeg fikk søsteren min Melissa på besøk i går, så vi har vært ute å fartet i hele dag. Jeg tror vi dro Stavanger rundt og bare knipset en haug med bilder uansett hvor vi stoppet. Vi spiste frokost på Starbucks, bowlet og spilte billiard. Bedre start på høstferien kan det ikke bli.

 

Så var det det bildet som jeg nylig la ut på Instagram. Har jeg kjøpt meg ny bil!? Jeg har alltids sagt at hvis jeg skal kjøpe meg en ny bil, da skal neste bil jeg kjøper vær en skikkelig bil. Jeg har alltids vært Audi jente, men dette skulle en venn forandre. Så jeg fikk lov til å sette meg i rattet på denne baben, å jeg savner den allerede! Det var utrolig deilig å kjøre bil igjen, men med tanke på at det ikke har blitt noe mindre bommer i Stavanger så tviler jeg på at det blir noe ny bil på meg i nær framtid.

Det er ikke tvil om at vi ser bra ut sammen!

HVILKE BILMERKE ER DIN FAVORITT?

4 kommentarer
    1. Flott bil,men aldri velg en hvit bil, den er alltid skitten!!! Kos deg masse med søsteren din! Håper hun aldri døper seg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg