Tenk at dette er lillesøsteren min?!

Da var det tirsdag, å vi startet nok en dag med frokost på Starbucks. De har nemlig fått inn høstnyheten Pumkin Spice Latte igjen fra i fjor, så da måtte vi selvfølgelig dit med tanke på at det ikke er Starbucks i Haugesund. Selv jeg som ikke liker kaffe, elsker denne. Samtidig er det utrolig koselig å våkne opp, stelle oss og ta turen ut for å spise frokost. Det å sitte på kafe med en stor kopp med noe varmt å drikke mens du ser at det høljer ned med regn utenfor er utrolig koselig.

 

Etter det så måtte jeg videre på et møte mens min søster, Melissa hadde venner hun skulle treffe mens hun var i byen. Etter det så har jeg bare slappet av hjemme, sett på bloggerne og spist litt mat før det blir en tur til sentrum igjen for å møte noen søss og noen venner.

Tenkt at denne skjønnheten er lillesøsteren min! BABE ALARM!

Husk å følge meg (HER) og min søster (HER) på Instagram, for dere vil virkelig ikke gå glipp av bildene vi tok fra gårsdagens lille shoot!

10 kommentarer

Siste innlegg