JEG KAN IKKE TRO DET!

Omg, omg, omg! Jeg kan virkelig ikke tro at denne dagen er virkelighet! Ikke nok med at denne dagen har vært helt fantastisk sammen med min søster, jeg fikk også svar på noen mailer jeg har ventet en stund på. Ingenting er kjekkere enn å få en positiv nyhet når du minst venter det, jeg hadde helt glemt ut at jeg hadde sendt mailen til og med. Jeg har nemlig funnet noen som muligens ønsker å hjelpe meg med å ta bloggen min opp til det neste nivå.

 

Det er utrolig skummel prosess, men samtidig så tror jeg at jeg kommer til å ha utrolig godt av dette. Men dette betyr også at jeg må nok flytte. Dere greier sikkert å gjette hvor. Selvfølgelig, OSLO! Så fram til nyttår så skal jeg finne meg en leilighet i Oslo-området og flytte. Sykt, ikke sant!? Men samtidig så er det virkelig på tide, for jeg vet ikke hvor lenge jeg har snakket om at jeg vil til Oslo.

 

Dette er en utrolig motivasjons boost for meg til å gi alt når det gjelder alt framover!

HVA SYNES DERE OM DISSE DAGLIGVARE SHOOTENE?

10 kommentarer

Siste innlegg