PIZZA, TÅRER & SEX

God morgen babes!

Ny dag, nye muligheter. Jeg og Melissa sto opp ekstra tidlig i dag slik at vi fikk tid til å få i oss en siste kopp pumpkin spice latte før hun tok turen tilbake til Haugesund. Jeg merker jeg savner henne allerede, for det blir ganske stille når jeg ikke har henne rundt meg. Heldigvis så kommer hun snart på besøk igjen.

 

I går kveld fant vi ut at vi skulle feire litt, så vi tok å bestilte pizza hjem. Det var utrolig koselig med en skikkelig jentekveld. Nå har nemlig nok en sesong av Love Island UK kommet ut! Jeg merker så utrolig stor forskjell mellom UK og norsk versjon. Du kan beskrive den sesongen med 2 ord: Sex og tårer. Det er så mye mer følelser, å folk går virkelig inn for å finne kjærligheten (eller kanskje det egentlig er pengene de sikter mot?). Det er i alle fall ikke klein stemning i det hele tatt, noe det var hele første uke på den norske versjonen.

 

Men! Selv om ny sesong er ute så må jeg ikke stenge meg inne, det er nemlig nydelig vær i dag. Åpen himmel, sol og faktisk 19 grader! Så jeg får finne fram solbrillene mine og komme meg ut i finværet!

HA EN NYDELIG DAG!

6 kommentarer

Siste innlegg