million dollar baby

I´m just in love with this outfit! Jeg tenkte at når det først er så nydelig vær så må jeg utnytte det med å bruke klær som jeg ellers kanskje ikke hadde brukt en høstdag. Jeg var litt usikker på om det var 2 much, jeg bor tross alt i Stavanger hvor folk reagerer på alt. Uansett, jeg digget antrekket så jeg kjørte på. Noen øyne fikk jeg muligens, men jeg var i min egen verden og hadde ikke tid til å kikke på folkets reaksjon. Det er så utrolig artig å utfordre seg selv med outfit litt utenom det vanlige.

 

Mens jeg var ute så tok jeg turen innom biblioteket. Jeg fikk endelig tak i boken til Sophie Elise i dag, så nå kan jeg endelig begynne å lese den. Dere har tipset meg så mye om denne boken så jeg måtte bare få tak i den med det samme. Så de andre bøkene får vente enn så lenge. Gleder meg til å begynne på den!

Øreringer, hettegenser og solbriller fra Fashion Nova

Veske fra Monki

Shorts fra Nelly

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg