one night stand, vekt, hooket med kjendis? ++⎟ukens spørsmål

 One night stand eller forhold?

Uten tvil forhold. One night stand er virkelig noe jeg er helt over, bare tanken gjør meg uggen. Jeg kan kanskje virke som en ganske seksuell person på sosiale medier, men egentlig så er sex noe jeg kan greie meg fint uten over lengre tid. Skal jeg ha sex med en, da må han virkelig være så mye mer enn kjekk.

 

 Beste og verste med kollektiv?

Det som er best med å bo i kollektiv må være at det er billigere, det er det eneste. Har ikke noe særlig kontakt med de andre som bor her, vet så vidt hvordan de ser ut, haha!

Det verste må være at jeg må kle på meg hver gang jeg skal ut av rommet mitt. Nå driver de også å fikser utenfor, noe som betyr at jeg enten må ha persiennene nede eller så må jeg kle på meg. Haha, jeg savner å kunne sprade rundt i bare trusa.

 

Hvor mye veier du?

Jeg har faktisk ingen anelse. Før så hadde jeg veldig god kontroll på det, jeg ble nesten litt for opptatt av den fordømte vekta. Så nå som batteriet er tomt vil jeg ikke kjøpe nytt, for jeg er mer vell med å ikke vite. Jeg er fornøyd med hva jeg ser i speilet, å det er bare det som burde telle.

 

Røyker eller snuser du?

Nope. Har prøvd røyk når jeg har vært ute, men jeg har aldri fått det til (heldigvis). Snus synes jeg ser disgusting ut! Veldig glad for at jeg ikke har det behovet når jeg ser hvor mye penger folk bruker på slike unødvendigheter.

 

Tjener du penger på bloggen?

Ja, det gjør jeg! 😀

Hvorfor bruker du kropp til å få flere lesere? Alle vet at kropp selger, men ser deg så sjelden med klær.

Selv så synes jeg at jeg bare har lagt ut bilder med klær på, utenom de 2-3 siste dagene. Grunnen til at jeg ikke har så mye klær på hvis du tar en tur på snapchat eller instagram-story så er det fordi jeg er hjemme. Jeg går ikke med mye klær når jeg vet at jeg bare skal sitte hjemme og jobbe. Men skroller jeg nedover bloggen så ser du meg ikke så mye uten klær som du gjorde før.

 

Har du Tinder?

Hehe, nei. Den ble slettet for godt sist jeg slettet den. Det Tinder-opplegget synes jeg bare er tragisk. Beklager, men drømmemannen min får finne meg på en annen måte.

 

Tror du at du noen gang kommer til å få kontakt med foreldrene dine igjen?

Nope.

 

Har du noen gang hooket med en norsk kjendis?

Haha, omg. Dette er bare kleint, men noe i den duren ja. Men var flink pike, ikke sex første natten haha! 😉  

 

Hvordan er du når du drar ut på byen?

Dancing queen!

GOD HELG!

12 kommentarer

Siste innlegg