mål for uken

God kveld.

Da begynner klokken å nærme seg sengetid for min del. Om jeg kommer til å greie å sovne så tidlig er en annen sak, men skal jeg ta et tak så vil jeg våkne opplagt i morgen. Jeg kom nylig hjem fra en utrolig lang og forfriskende tur, noe som jeg tror vil hjelpe på nattesøvnen. Jeg har nemlig laget meg en liste over mål denne uken som skal hjelpe meg til å ha en mer meningsfull hverdag. Denne ser slik ut:

 

♥ Starte morgenene med å ta meg en liten tur ut slik at jeg får litt frisk luft i lungene. Trenger ikke å være lange turer, så lenge jeg bare kommer meg litt ut.

 

Legge vekk alt av elektroniske gjenstander 1 time om morgenen. Jeg bruker mer enn nok tid foran en skjerm i løpet av en dag, så det å ta meg tid til for eksempel lese en bok vil bare gjøre meg godt.

 

Lage Halloween sminkevideo. Kom gjerne med tips om hva dere ønsker jeg skal sminke meg som.

 

Komme meg på trening minst 4 ganger denne uken.

Bruke mest mulig tid med vennene mine og være sosial. Jeg føler meg alltids så utrolig bra etter å ha tilbrakt tid med vennene mine, allikevel så skjer det så sjeldent.

 

Se meg i speilet hver morgen og si 5 ting jeg liker med meg selv. Høres kanskje veldig rart ut og veldig selvopptatt, men jeg tror på at en kan få det bedre med seg selv om en er innstilt på å bare se det positive med seg selv. Feil har vi alle nok av, så det å gni det inn gjør ikke akkurat at en føler seg bedre.

 

Holde rommet ryddig. Ingenting er mer deprimerende enn å leve i et rom hvor alt er kaos, det fører bare til at du føler livet ditt er kaos.

 

Spise sunt. Jeg har nemlig hatt for vane å kjøpe nonstop hver gang jeg handler, samtidig som jeg ikke akkurat har spist sunt utenom det heller. Jeg merker hvor mye bedre jeg føler meg de få dagene hvor jeg faktisk velger sunne alternativer.

6 kommentarer

Siste innlegg