toppløs

Reklame | Bangerhead.no

God kveld.

Hvordan har uken deres behandlet dere så langt? Selv så er jeg overasket over hvor bra start på uken jeg har fått. Jeg har tatt meg noen lange turer både i dag og i går, samtidig som jeg har behandlet meg selv som en dronning med spa og alenetid. Jeg har kommet godt i gang med boken Forbilde som jeg har fått et stort hjerte for, samtidig som den hjelper overaskende mye på skrivelysten.

 

I dag tok jeg meg også tid til å bruke silver shampoo i både håret mitt og extensionsene mine. Etter jeg farget håret mitt grått så har jeg ikke kunnet bruke dem, så da måtte jeg bare hive med i shampoo. Silver shampooen jeg bruker er FUDGE som du også får kjøpt i 1 liter nå. Jeg har både shampooen og balsamen i 1 liter. Jeg har holdt meg til denne i sikkert over 1 år nå, å aldri om jeg kommer til å bytte.

Jeg har akkurat laget meg en kopp grønn te som jeg skal nye samtidig som jeg tenkte å sette meg ned med boken min igjen før jeg kryper til sengs. Jeg har også begynt å titte på leiligheter i Oslo. Merker at jeg bare har lyst til å flytte med det samme når jeg skroller ned over alle leilighetene som ligger ute, men jeg får bare smøre meg med tålmodighet.

 

VET DU OM EN LEILIGHET I OSLO SOM ER TIL LEIE FRA JANUAR? TIPS MEG GJERNE!

8 kommentarer

Siste innlegg