jeg vil adoptere

Jeg vet rett og slett ikke hva som går av meg for tiden, men hodet mitt jobber så utrolig mye for tiden at selv om klokken er 4 om natten så får jeg ikke sove. Jeg har faktisk savnet det, for det betyr at jeg begynner å bli meg selv igjen. Jeg elsker å sitte oppe til langt ut på nattestid for å planlegge alt mulig rart når jeg har muligheten til det. Det er som om hodet mitt fungerer best mot kveldstid. I det siste så var det mer det at jeg ble følsom og stresset utrolig mye når kvelden kom, men nå er det gått over til intens planlegging.

 

Jeg har blant annet tenkt utrolig mye de siste dagene på om jeg har muligheten til å skaffe meg hund. Jeg har nemlig i over flere måneder nå vurdert dette utrolig sterkt. Jeg har både tiden og økonomien til å ta vare på den, så det er ikke noe spørsmål. I det siste har jeg sett mye reklame om å adoptere i stede for å kjøpe hund. Dette er noe jeg sterkt vurderer, men jeg vet liksom ikke hvor jeg skal henvende meg.

 

Så vil jo selvfølgelig jeg helst ha en pomeranian, noe jeg ikke føler det blir vanskelig å finne på slike plasser. Men jeg skal ha øynene åpne og stadig være på utkikk. Det hadde selvfølgelig vært fantastisk om jeg kunne fått muligheten til å gi en hjemløs hund et trygt sted å bo. Samtidig så vet jeg at det hadde vært utrolig godt for meg å hatt en hund rundt meg, på den måten hadde jeg lettere kommet meg ut.

TIPS TIL HVOR JEG SKAL LETE?

14 kommentarer

Siste innlegg