playboy bunny

God kveld snupper. Jeg kom nylig hjem fra en liten shopping tur i sentrum. Jeg har nemlig vært ute og kikket på hva de har av varer i sammenheng med Halloween. Målet mitt var å finne ansikts diamanter, men det var lettere sagt enn gjort. Men det var ikke tvil om at jeg fant utrolig mye fint som fikk meg til å ville pynte til Halloween også.

 

Men jeg har i alle fall fått handlet det viktigste til den store Halloween festen, nemlig kostymet! Jeg elsker å kle meg ut, så jeg begynner alltids å planlegge kostyme til neste Halloween dagen etter festen er over. Svarte klær og noen katteører er ikke nok for denne snuppa. Det må helst være noe som jeg er sikker på at ingen andre går i, å som oftest så innebærer det et sexy kostyme som er for drøyt for de fleste jenter i Norge.

 

Selv så elsker jeg dette kostymet, for det er så enkelt samtidig som det kommer til å skille seg ut. Muligens noen ville tatt meg for attention whore med dette kostyme, men er det ikke derfor vi kler oss ut da? Jeg gidder i alle fall ikke å bruke flere tusen på sminke og kostyme om ingen kommer til å legge merke til det uansett. Eller hva?

HA EN FIN KVELD VIDERE BABES!

10 kommentarer

Siste innlegg