jeg hadde sugar daddy

Jeg begynner å lure hva jeg ikke har gjort i løpet av min lille tid som det sorte får i familien. Noe kunne jeg holdt meg foruten, men jeg må bare flire når jeg tenker tilbake på det. Husker dere for en tid tilbake når de reklamerte for studenter om å date en sugar daddy for å bli kvitt studielånet sitt? Det ble selvfølgelig slått hardt ned på meget fort, men ikke fort nok til at flere sjekket ut denne siden, da inkludert meg.

 

Jeg kjente flere venninner som gikk inn på denne siden bare for nysgjerrigheten. Jeg kan avklare med en gang at jeg aldri møtte noen av mennene i virkeligheten, selv om det var dette mange av dem ønsket å oppnå med siden. Men jeg husker en som jeg fikk penger til negler av bare fordi han ville at jeg skulle se perfekt ut, haha! Det tok ikke lang tid før jeg slettet alt. Jeg vil heller tjene pengene mine selv enn å lene meg på en fremmed ekkel mann!

Jeg er så glad for å se hva jeg har fått til selv tiden etter!

14 kommentarer

Siste innlegg