besøk fra haugesund og gjøvik

Da var det endelig fredag! Nok en fantastisk helg i vente med jobb, familietreff og nok en gang jentehelg med min søster. Hun tok nemlig en liten helgetur tilbake til Stavanger for å holde meg med selskap, samtidig som vi skal møte tante og onkel som også har tatt seg en svipptur ned hit. Jeg er så utrolig glad for nok en helg med mine viktigste personer rundt meg, spesielt nå som så mye har skjedd.

 

Så nå sitter vi bare å slapper av etter en liten tusletur i sentrum, så tenker vi nok snart å stikke ut igjen. Kjøpe oss en liten godtepose og noe god middag til i kveld er lov, det er jo tross alt helg! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg