I’ll take you to the candy shop

Da var vi tilbake til mitt søte lille rom i kollektivet etter nok en tur ut i sentrum, denne gangen på utkikk etter en plass å spise. Vi fikk nemlig så utrolig lyst på vårruller og stekt ris i dag, men det var ikke like lett å finne som vi skulle tro. Jeg foretrekker egentlig disse vognene, for har hatt så gode opplevelser med maten der. Til slutt fant vi nå en plass, Løkkeveien Take Away. Risen var grei, men vårrullene er jeg 99% sikker på at var kjøpt på Rema 1000.

 

Heldigvis så stakk vi på den nye godtebutikken i Stavanger for å glemme den skuffende matopplevelsen. Føler meg som en liten unge når det kommer til slike butikker, å søsteren min er lik om ikke verre. Så nå har vi lagt oss til rette i sengen med godteskålen i mellom oss, klar for movie night. Yummy!  

GOD HELG FRA SØSTRENE LÆGREID!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg