my high heels collection

God morgen snupper!

I dag var vi så heldige som fikk tusle ned til hotellet hvor tante og onkel holder til for å spise frokost. Det var utrolig koselig å se den igjen, vi ble sikkert sittende i 2-3 timer å bare snakke ved bordet. Det ble mye snakking om blant annet julen som vi skal feire i London. Den ser vi virkelig fram til!

 

Så med tanke på at det faktisk nærmer seg juleforberedelser så har selvfølgelig jeg startet å tenke på juleantrekket, å det innebærer også sko! Så i går tok jeg fram så å si alt jeg har av hæler med tanke på at det var forespørsel om dette innlegget også. Jeg ble overrasket over alle hælene jeg faktisk hadde. Jeg visste jeg hadde mange, men hallo!

Her er en liten oversikt over hvor alle skoene er ifra:

De to øverste bildene er av sko som jeg har kjøpt fra nettsiden Fashion Nova. Love my babies!

 Disse er selvfølgelig noen av mine favoritter, fra Nelly som dere ser. De er nok blant de første pumpsene jeg fikk, men heldigvis så passer de perfekt enda!

Dette er faktisk overraskende å tenke på, men disse kjøpte jeg faktisk på WISH! Tror det var rundt 99,- pr. stykk om jeg ikke husker feil.

Hehe… Som dere sikkert ser så er de fleste av disse godt brukt. Paret til venstre er jobbskoene mine som jeg brukte på strippejobber. De til venstre var alltids de jeg brukte når jeg skulle ut på byen for de var både høye og behagelige. Alle 4 parene kjøpte jeg på Sørlandssenteret i en butikk som het Partysko som ikke lenger finnes der dessverre. Elsket den butikken.

Fra Zara som jeg kjøpte denne sommeren.

Her har dere hæler som enten er kjøpt i utlandet eller fått i giveaway. De svarte pumpsa til venstre var mine aller første hæler, tror jeg var rundt 14-15 år. Kjøpte de når jeg var i London med bestevenninna mi og moren hennes. Første, men langt fra siste!

De siste her er jeg ganske usikker på hvor jeg har kjøpt for de er så utrolig gamle. De er alle kjøpt i Norge på skobutikker de finner overalt, men jeg vet at de helt til høyre er kjøpt på shoegallery. Husker så godt når alle skulle ha Jeffrey Campbell boots, synes faktisk de er litt kule nå også til vinterbruk.

6 kommentarer

Siste innlegg