instavennlig kjæreste

Alle som har fulgt med på Love Island Norge tanker nok på Andreas når det kommer til overskriften. Men hva tenker egentlig jeg når det kommer til dette? Er det viktig for meg at jeg har en kjæreste som tar seg bra ut på bilder? Hadde jeg i det hele tatt delt bilder av typen min til offentligheten? Hva teller mest, personlighet eller utseende?

 

Jeg skal være ærlig at jeg har tatt meg selv i å sjekke hvor mange følgere gutten jeg snakker med har. I know, det er drøyt men det har jeg faktisk. Ikke at det har påvirket så mye når det kommer til valg av gutter jeg har datet. For meg så kan jeg ærlig innrømme at utseende har utrolig mye å si for min del, rett og slett fordi det er det som får meg til å faktisk ville bli kjent med han. Etter det så er det egentlig personligheten som teller. Jeg er ikke sammen med en dødsdeilig mann som oppfører seg som en ass!

Men med tanke på at jeg liker å dele livet mitt både på med blogg og Instagram så hadde det selvfølgelig vært kjekt med å kunne delt bilder av en evt. kjæreste også. Jeg er ikke personen som hadde likt å skjult forholdet mitt for bloggen, jeg er mer den som hadde villet vise hvor heldig jeg var som fikk han.

 

Men står det på om han er instavennlig? Det har jeg faktisk ikke tenkt så mye over, for det som får meg til å ville bli kjent med en person er om han ser bra ut. Da kommer det litt på kjøpet også at de ser bra ut på bilder.

7 kommentarer
    1. Du har sikkert sjanse på de peneste guttene? Not! Isåfall har de ikke noe i hodet. Tenkt på god utdannelse? Noe annet enn fake negler hår og vipper å snakke om? Han du var på tur med. Pen? NOT. Hvorfor tar du ingen utdannelse? Jeg lurer på snittet ditt fra ungdomsskolen? Du var vel aldri russ?

    2. Du Suzy, det går an å si ting på en litt mer respektfullt måte. Er det noe som er viktig i et forhold så er det å vise respekt mye viktigere enn utdannelse, hvis man ønsker et varig forhold. Hår, vipper og negler er bare en fasade, du som alle andre kan ikke lese menneskers hjerter.

    3. Suzy: Når var sist jeg snakket om emner som negler, vipper og hår? For dette er noe jeg ikke husker selv. Når det kommer til snitt så hadde jeg en solid 4 i snitt, så får du dømme selv om det er bra aller dårlig. Det stemmer at jeg ikke var russ, det fordi jeg var lærling og valgte heller å fokusere på jobben. Heldigvis så er alle mennesker forskjellige, så det jeg synes er fint synes kanskje du er stygt. Det kan ikke jeg gjøre noe med, men i motsetning til deg så er jeg så grei at jeg ikke slenger ut at din smak er stygg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg