5 ting du kan gjøre for å få en bra start på uken!

God kveld snuppene mine.

Hvordan har mandagen deres vært? Selv så har jeg faktisk hatt en ganske så positiv start på uken. Jeg har nemlig fått meg en utrolig god mandagsrutine som kommer godt med resten av uken også. Selv så føler jeg at hvis jeg slurver på mandagen så slurver jeg resten av uken, så derfor tenkte jeg å dele med dere mine 5 rutiner som hjelper meg til å få en bra start på uken:

 

Spise sunt. Selv så kan jeg ikke ha godteri liggende igjen etter helgen, så har jeg noe liggende så blir det kastet søndagskveld. Jeg må greie å holde mandagen sunn, hvis ikke så skeier jeg ut hele uka jeg.

 

Rydde leiligheten. Dette er utrolig viktig for at jeg skal unngå unødvendig stress. Har jeg det rotete rundt meg så greier jeg ikke å fokusere på noe annet, så det er like greit å bare få det ryddig med det samme slik at jeg kan tenke på andre viktige ting.  

 

Trene. Dette har vært utrolig vanskelig for meg i det siste, men jeg vet hvor utrolig godt det er når en først kommer seg ut. Så fort mandagsøkten er over og jeg ser hvor deilig det var så gleder jeg meg plutselig til tirsdagsøkten. Skal faktisk på trening nå etter jeg har postet dette innlegget. Viktig å ta vare på kroppen.

 

Ansiktsmaske. Dette er et must etter en helg med søtsaker. Etter en god og varm dusj med hårkur og glattbarbert hud så er det rett på med ansiktsmaske og en god bok. Ikke nok med at huden føles bedre, men jeg føler meg så mye bedre innvendig også.

 

Betale regninger. Hvis ikke jeg bare tar å kvitter meg med regningene så går jeg bare å tenker på dem resten av uken, eller så glemmer jeg dem. Så det å bare betale dem i begynnelsen av uken gjør det så mye lettere for meg til å se hvor mye penger jeg har til overs til å bruke på andre ting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg