jeg røper en hemmelighet!

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne, hvor mye jeg egentlig skal røpe. Jeg har holdt det hemmelig enn så lenge, for jeg vil være 100% sikker før noe kommer ut. Etter en ganske vellykket dag i går så kom jeg meg på trening til slutt, noe som resulterte i at jeg også hadde motivasjon til å ta meg en tur på trening på morgenen i dag. Etter en utrolig positiv melding i går så var det som om all energi kom fram, jeg skal nemlig snart til Oslo for et modelloppdrag! Det stemmer, jeg skal for første gang stille opp som modell som en jobb! Da kan jeg faktisk snike meg til å kalle meg en liten modell, haha!

 

Samtidig så har jeg andre ting gående som jeg snart skal ta å røpe, men kan ikke si alt på en gang 😉 Så nå har jeg ikke noe valg, nå må jeg bare dra rumpa mi på trening og spise sunt. Men nå som jeg har noe å jobbe mot så ser jeg bare fram til det! Jeg skal tilbake på trening i kveld for å trene overkropp samtidig som jeg skal tilbake til poledance. Can´t wait!

VIKTIG AT DET BÅDE SER OG SMAKER GODT SKAL JEG GREIE Å HOLDE MEG SUNN!

4 kommentarer

Siste innlegg