wonder woman

Hellu snupper!

Da begynner det å nærme seg Halloween, å selv skal jeg både kle meg opp og jobbe på den store Halloween festen til Hall Toll. Så nå driver jeg å gjør meg klar for å teste ut litt sminke som jeg skal filme til dere! Den SKAL komme ut i morgen. Noen stikkord: Glitter og rosa. Så dere må glede dere masse, for jeg vet at det blir superkult! Jeg håper i alle fall det.

 

I fjor testet jeg ut sminke og kostyme som Wonder Woman. Var utrolig artig å teste ut, så jeg husker jeg sa til meg selv at jeg skulle teste ut flere looker i år. Det er ikke mange dager igjen, så da må jeg i så fall være kreativ og effektiv.

HVA VIL DU SE MEG SMINKE MEG SOM?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg