fått meg jobb i Oslo

Reklame | Foto: Tore Aasland

Dette er mildt sagt helt ubeskrivelig! Jeg her nemlig nå fått mulighet til å flytte til Oslo for 2-3 uker for å jobbe. Ikke bare én, men to jobber venter meg der! Hva jeg skal gjøre og når jeg skal reise kan jeg ikke avsløre helt enda, men det er ikke lenge til jeg kan skrike ut. Jeg ser på dette som en utrolig stor mulighet for meg til å teste ut Oslo, for det er jo her jeg innerst inne vil bo. Så nå får jeg se om dette livet er bedre enn livet i Stavanger.

 

Utenom dette så går dagene i ett her hjemme også. Jeg skal nemlig jobbe både fredag og lørdag denne uken, noe som jeg gleder meg utrolig til. Jeg ser virkelig fram til å se hva folk kler seg ut som på Halloween festen, for den kommer til å bli bra!

 

GREIER DU Å GJETTE HVA JEG SKAL JOBBE MED?

6 kommentarer

Siste innlegg